Alex Saysz

Hääälluu! Nu sitter jag i solen på min balkong och äter yogurt med bär i :)
Härligt med värme :)
Vaknade till helt klar vaken vid 8.20 idag, hel skumt, men lyckades somna om till typ ja nu :P
Igår var det jätte trevligt, alla vi 3 var bara jätte sega men, men stötte upp för vår vän Ali (Alex)
Han är DJ och hade fest för sin första singel!
Så först satt vi i vipen där bara speciella var inbjudn ;) sen var det ner mot dansgolvet där ille, ifrån
jobbet spela på för fult, riktigt nice!





Träffade min sötnos ariel i sumpan innan vi stack till stan


Jag och Alex himself!




Jag och cicci, i djbåset Ali (alex) och ille









Tjejerna som sjöng till Ali´s låt


                                    Klicka f�r att st�nga bilden 


Påskmiddag hos mormor o morfar

Klicka f�r att st�nga bilden


Jag med mina två älskling ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0