BioDrain


Har börjat med en detoxkur, BioDrain! Väldigt bra örter i bl.a psyllium Husk, spirolina, fiber
och lite marietistel så jag hoppas att det kommer att kännas super när kuren är klar om
två veckor :) Ska börja bli lite nyttigare, och kila ner till gymet nån dag haha.
En härlig start på Våren vilket som!!
Nu kommer det säkert blomma upp finnar men dom rensas ju bara ut ;)
Men måste få ur mig allt skit ur kroppen, så vatten och örtté är bäst!
Gjorde en bra kur i sommras men den tog 20 dagar så två veckor kännes bättre, plus bättre örter.
Jag kanske inte går ner i vikt, vilket inte skulle vara fel men 1 kg eller 2 :P måste nog börja träna då.


Finns på LIfe


Har en yoga kurs på torsdag ialf :) saknar det, har provat det förut och fastnade direkt, det stimulerar
kroppen och hjärnan och behöver avslappning så mycket som möjligt just nu :)

Grattis till Djurgården igår! Seger på öppningsmatchen =D nästa ska jag försöka gå på, men alltid derbyn :)
Nä god natt ska försöka sova nu, så hej så länge..!
Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: mamsen

Första inlägget från din nya fina dator! :-)

Puuuuuuusssssssss

2009-04-08 @ 09:49:18
URL: http://piahedman.blogg.se/
Postat av: sabina

Biodrain!

jag har provat utrensningsprodukten biodrain.

det är verkligen skit!

inget som nämns att man får huvudvärk, yrsel, extremt trött..

innan jag förstod att det var tabletterna så gick jag runt o oroade mig varför jag var så yr och levde i min bubbla.

jag säger bara prova aldrig!!

dem säger kroppen rensas ut och man blir piggare..

Not man blir så trött så det inte är sant!

men det värsta är att man blir så yr!

jag tycker det är hemskt att de får sälja sådana produkter!

2009-04-09 @ 10:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0