Dagens disskution

Nu är jag helt jävla propp mätt, såhär mätt har jag inte varit på lääänge
orkade ju inte ens dricka upp min cola, fick bara ner 3 klunkar..:(
Min coca-cola.. Lovely! ;)
Jag och Alen gick till kungshallarna och köpte Libanesi, Skit god fläskfile
med pommes, och goda röror. Vi fick oxå ett gäng vinbladsdolmar på köpet!
Thanks guys !!
Vi köpte oxå en Tacotallrik =)
Efteråt blev det esspresso ifrån jobbets esspresso maskin.
kom in och provsmaka, supergott :)
-Dagens disskution
Alen- Hmm, undra vem det är som lagar all libanesiskt mat som vi köpte?!
Jag- Ja, kanske deras fruar såklart!

några minuter eftter...
Jag- Nej, det måste ju vara morsorna :) skit samma gott är det
Hehe svår fråga?!

Liza var ju förbi här igår en snabbis, jätte kul och se dig! Man ser ju inte dig så ofta längre..:(
Får väl bli mer i sommar hoppas jag :)









Kommentarer
Postat av: Liza

Kom förbi i morgon då vettja!!! Idag var det i allafall varmt så att ni kunde sitta på trappan :)



Puss

2009-04-23 @ 17:24:49
Postat av: Anonym

shiiiiiiiiiiiiiet

2009-04-24 @ 02:12:03
Postat av: nono

bintettbabiiii =) =)

2009-04-24 @ 18:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0