Goden Morgen :P



Heej hej! Lite små kyligt idag men sol, så brillorna åker på på lunchen :)
Köpte chia té imorse, var ju ett tag sen, men gott var det som alltid =)

28 maj 2o1o

JAAAAAAAA jiiiipppiiiii!! Igår på radion fick jag höra att -= Sex and the city =-  har premiär den 28 maj 2010 =)
1 år kvar men va fan lääääängtar... =D Vilka är på :P ?!
Grät 3 gånger i första filmen, självklart av lycka!
Men den här gången ska jag verkligen gå på den riktiga premiären, inte dagen efter!! Och där med bums.

Saknar min simba ganska mycket nu faktist, att bara ha han där liggandes i mitt knä och gosa lite hi. Snart så kommer han och brorsan hem, måste vara få de jäkla luckorna på plats i köket, känns väldigt rörigt nu måste jag säga.
Och imorgon ska jag och brorsan på Jeff Dunham :) det ska nog bli jäkligt kul!
Han fick det av mig och mamma i födelsedags present =) Och jag slingrade mig in på ett hörn haha:P


Kommentarer
Postat av: Pia

Jag saknar både Robin och Simba och vill ha hem dem nuuuuuuuuu!!!!! snyft

Puuuuuuuuuuussssssssssssss

2009-04-07 @ 11:20:06
URL: http://piahedman.blogg.se/
Postat av: ariel

kolla vilken snygg bild jag har på dig och mig på min blogg, UHLALLAAAAA

2009-04-07 @ 22:14:26
URL: http://ariiel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0