Hej Hopp!


            

God morgon hörrni :)!
Hoppas att ni mår bra idag, jag var ialf ovanligt pigg, somnade tidigt igår så den här
dagen känns jäkligt bra :) ialf början..! hi!
Snackade lite med Farsan balo imorse, det var ju ett tag sen man träffade eller
ens såg han, kanske kan ses nån dag i veckan efter jobbet, hoppas det!!
Både jag och brorsan behöver träffa dig lite mer.. menmen!
Saknar Robin och Simba oxå, jag får väl tjata lite mer på brorsan. Men nu så
han han börjat spela i ett korplag i jakan, då har han ju något roligt att göra så länge
som han kan. För efter sommarn när simba är större behöver du nog börja jobba :)!
Sant..:P! Men du är bäst ialf lille brorsan fast att du kan vara pain in the as sometime..

Puss och Heejj!


En liten snutt av morbror Per, Farfar Och Pappa =) ♥


MIn snygga Brorsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0