Hurtful



God morgon! Helgen har varit en seg, lugn och skön helg! Bara tagit det lungt med min
 kära vän senja och hennes boyfriend!
I fredags skulle vi bowla med tjejorna och senjas kusin men det var fullt överallt, helt stört!
Så alla blev lite sega men jag och senja tog en myskväll på soupbar! Vi hade jätte mysigt, sen mötte vi
upp Ali och satte oss på ett café och rökte vattenpipa! Lite kallt men skönt var det! :)
Lördags morgonen blev en brunch med Senjis och Alish, PANNKAKOR :P mmm mumsigt!
Nästa lördag igen hörni eller..?!..:)
Stackars dom, får dras med mig hihi:)
Nä men vi hade skit kul hela helgen! Tack för en rolig helg Kopmpisar!





Jag och senja ...lite ego bilder ;) oohh soo hoOot ;P






Ryska maffioso ;) Maria, Senja och Valeria :)



Ali och Senja, så gulliga dom är! :)

   



Här är lite mat av våran brunch, äggröra me korv och bacon :)
Min bestod av pannkakor med bananer, chokladsås och pekannötter :D
Med massa massa sirap :)
Stället heter självklart sirap och ligger på odenplan! Jätte god mat och skönt ställa,
längtar tills det blir varmare så kan man sitta ute och äta pannkisar i solen :P

Kommentarer
Postat av: Senja

Yes spikat vi går dit på lördag igen....



Tack för en underbar helg<3

2009-04-20 @ 10:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0