Jävligt roligt! =))

Kom nyss hem ifrån kista mässan och föreställningen med jeff dunham :) det var skit kul!
Nackdelen var bara att det bara fanns bajamajor och det var en 10 mils lååång kö, så jag och
brorsan fick hålla oss, för kul var det kan jag lova :) känns lite overkligt att se han live, när vi har sett han
så mycket på youtube och dvdn vi har hemma.  Men tror att brorsan uppskattade presenten =))

Fan va bra det här skrev jag igår till min nya dator bara slockande, tror att batteriet dog hehe
men här är lite bilder ifrån gårdagen:)


Jag o brorsan på väg till kista mässan


kö var det, skojja inte











Jeff Dunham med Walter - den sura gubben *brorsans favvo*


JeffDunhamAchmed.jpg jeff dunham image by Dennymiaoz


Achmed the death terrorist, alltid super

 
Och min favvo Peanut hahaha helt sjuk




nu har jag lunch och äter min goda sallad, med
kyckling, sallad, tomat o keso, fattas bara lite sötsur sås :) mmm gott!
Puss♣

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Mina älsklingar! Vad kul att ni verkade ha det så mysigt igår!:-)

Älskar er! Puss mamsen

2009-04-09 @ 17:34:40
URL: http://piahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0