Liten i stor stan!

Liza kom förbi på lunchen så vi gi´ck till wanyes, men jag handlade
med mih en kycklingsallad med fetaost :)
När vi skulle gå så skulle jag bara slänga skräpet, men kom inte
förbi en jävla idiot gubbe som vägrade flytta på sig.. Han skulle gå där han
gick!! Fast att han stod framför papperskorgen. Sen tittade han på mig, sen påsen
och sedan papperskorgen, vilket både jag och liza såg!
Sen fick jag tränga mig förbi, då sa han
-Och inte kan dom gå heller, typ som jävla ungdommar!!
Faaan vad arg jag blev, jävla gubbjävel, hatar sånna människor, vuxna som små
INGEN JÄVLA RESPEKT! Tror att alla andra gör fel, gå  och häng dig gubbjävel..
bläääää....!!

          

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men gumsan då...så säger man inte om äldre människor!

2009-04-27 @ 17:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0