Make Love Not War

Jag har alltid hatat Eva sen hon käkade krigäpplet..hehe
eller ja, jag har hatatb det sen jag växte upp och visste vem hon och Adam var !
Helt sant! Alltså varför bråkar vi människor så mycket och hatar varann?
Det viktigaste i mitt liv just nu är att försöka att alltid tänka positivt på allt, jag föddes ju av en anledning,
och inte att vara sur och grinig hela tiden! Undrar just varför jag är jag?!
Jag ser mig som ganska positiv, men det är klartman kan lacka ur ibland..!
Inte alltid så bra. Men jag bryr mig om alla i min närhet.
Kanske bara blir sur på vissa för att få dom att öppna ögonen, så att de inte stänger in sig i sigsjälva!
Jag Hatar att bråka! Framför allt med dom jag älskar! Så jävla onödigt!!
Krig oxå, varför ska så många kriga och förstöra andras liv?? Makt är inte allt!
Tänk på det positiva du har i livet och det som gör dig lycklig!
Menar dock inte sprit och knark dåra.. för då är du inte lycklig!


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Ja du förddes av en anledning och den var att jag ville ha dig och du var efterlängtad och älskad!

Älskar dig för den du är min underbara dotter! Du är BÄST!!!!

Pussar och kramar mamsen!

2009-04-17 @ 10:41:49
URL: http://piahedman.blogg.se/
Postat av: Senja

Linda du är såååå djup:)



love u girl......

2009-04-17 @ 13:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0