Mord i Handen!

Halloj! Igår var det en skön dag, 20 grader plus och sol ända till klockan 8 :) sKÖÖÖNT :)
Var på jobbet först, och såg halva lönen dras av alla jäkla rÄÄÄkningar..:(
men ibland blir det så :/
Vid 6 tiden kom Ariel till jobbet, och då drog vi in till söder och satte oss på kvarnen och tog
en Öl och ett glas rött, resten av kvällen blev det cider, bästa Xider spring :))
Alltid lika mysigt att vara med dig gumman! ♥
Lite vid 7 tider började ett gäng dansa mitt på medis,
riktigt sköna haha, jag och Ariel tänkte nästan gå och joyna dom ;P









   





Sen kom Emil :)

Nu ska jag ut i solen!!
Puss så länge! ♣
God morgon Alen! ;) min trogna blogg läsare :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Öllllllllll

2009-04-26 @ 15:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0