Senja är pianooo

Sommartider Heej heej Sommartider!

Läppar mot läppar som tar mig i land.. wooo hoo =)

Inte lika varmt som igår men härliga sommarn kryper fram :)

Sakta men säkert..
Är helt rödblommig på kinderna och min näsa :) mitt ansikte
är inte van med sol, men glatt blir det hihi! Lääängtar till sommarn
och semestern! Har en liten finger känsla att det blir en bra sommar :D
Blir ju hela 22 år då oxå, gammal man börjar bli fan.. aa snart sitter man där
med rolator, eller hur det nu stavas, och hela håret grått.. hmm
!Lev livet nu, och ta vara på ditt liv!

Set var så hemskt det som hände i USA för ca 2-3 veckor sen, när mamman
sköt sin egen son på en skjutbana och sedan sig själv. Hon hade lämnat
brev och där skrivit att hn räddade dom ifrån jordens undergång!!
Sjuka människor det finns! Såg videon på aftonbladet!
Men nog om det!

Idag Var jag och Senja i rålisparken och hade en mysig dag i solen:)
Gick till ica och köpte mat och gjorde våra egna mackor med
vitlöks smör, tomater och fetaost.. mm göttigött :P
Tack älskling för en jätte mysig dag och helg ♥ :)




















Senjas fina vovvem Bonus :) en rysk hund alltså ;P


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Ååååh vad mysigt ni ser ut att ha haft det!

Puss och natti natti!

2009-04-26 @ 22:07:10
URL: http://piahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0