Sol på Trappan!

Halloj!
Nu är jag mätt och glad! Har fått en leverans idag på lite student saker :)
Champangeglas och nallar ;) rena julafton hihi *nästan* :p

Satt på trappan och käkade pasta med lax  *aka laxpasta* i solen!
Dagens disskusion som jag och Alen hade var :

Jag- Hatar duvorna!! :P
Alen - Undra varför alla duvor är just här?
Jag- För att det finns så mycket mat, och folk här som ger mat!
Alen- A sant..!

Vad tror ni? Varför samlas alla duvur just där?







Årets första fästing! Som tur var så blev vi inte bitna :P
ha ha tråkigt skämt :)!

            
mamma kom förbi en stund! Hon blev inte heller fäst vid fästingen haha



Tänk vad kul man kan ha på sin lunch!
Pöss!

Kommentarer
Postat av: bella

hej gumman! ja det kan jag göra :) du får skicka lite bilder om du vill ha några där uppe :) <333 puss älskar dig och saknar dig massor!

2009-04-17 @ 18:03:13
URL: http://bellaaolsson.blogg.se/
Postat av: Natalie

Linnda din humor äger hahahahaha bintettbabi

2009-04-18 @ 00:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0