Utkast

Fan va jag ogillar internet ibland.. :S
Ibland undrar jag om det är jag som är dum i huvet eller att internet och datorer är helt...
hmm, a datorer har ju aldrig varit min starka sida, inget jag är så ledsen över heller! :)
Jag vet ju hur man sätter på och stänger av hahaha;P
Nä men igår satt jag och skrev ett lååååÅng inlägg, om shoppoholic och ångest över att man köper så mycket onödigt, saker man verkligen inte behöver men saker man inte tror att man kan leva utan! Ska försöka bättra mig, men det var läskigt när man såg filmen. Självklart handlar jag inte över min budget. Vilket jag inte förstår när dom i lyxfällan lyckas med rätt ofta!!? Men när jag precis hade skrivit klart så försvann inlägget ut i cyper rymnden!! Blääää


Kommentarer
Postat av: Pia

Åh min kloka flicka! :-) Skriv igen jag vill läsa vad du tänker! ;-)

Puss puss....

2009-04-16 @ 10:56:58
URL: http://piahedman.blogg.se/
Postat av: Liza

Men det brukar sparas i arkiv..

Puss

2009-04-16 @ 11:11:12
URL: http://entvatankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0