Våååren är här, igen! :P

Härliga våår, fan vad härligt väder det är ute, jag har ju tillomed min vårjacka..:) Och min Frapino :P
Årets förta trodde jag, men sen kom jag ju på att i vintras när jag och senja hade en mysig shopping dag
så drack vi frapinos inne i Gallerian :) Men den damen glömde det viktigaste i frappen
-* Espresson*-
Tog en liten omväg till jobbet och njöt av solen med mina DG och frappen i handen ;)


Vet faktist inte riktigt vad den består exakt av, men det är is, vanilj och espresso =)
Gött, tror nog näst bäst efter cola :)




Min nya vår jacka :) ljusmarin blå ifrån Gina tricot

Saknar min älskling Senja ♥ Kom du ihåg hur härligt vi brukade ha det på våren och sommarn
Lika dant i år igen?!! ;) Love yah



Puss & Kram skum banan

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Oj oj vilken skitig spegel! Ha ha ha ...

Men det såg gött ut med frappinon!

Puss från mamsen!

2009-04-10 @ 12:26:53
URL: http://piahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0