Christos Masters afterparty

Igår kväll var vi på kändisfest och efterfesten på Ambassadeur
för den stora Golfturneringen Christos Masters!
Vi hade en helkväll och riktigt skojj och larv =)!
Det var grymma artister på scenen! Bla Andreas Johnson =)

                                           Jag och Jesper blomkvist =) *Djurgårn*

             
             
             
                                                        Mamma jag och tina

             
                                                                 Benji och Emil
             
                                                            Tina, ille och Jag
             
                                                          Robban och C-G
            
                            Casio Erik självpoträtt :P 

            
                                             Måns och Christos himself
Tröjorna bakom lottades ut till välgörenhet och Ljungberg gick för 5.ooo
Men Messi gick för 18.ooo!!"

            
Maten såkallade Buffén tog slut innan vi hann komma in så ja det blev Choklad till
middag och papparet på, det slank oxå ner i magen..;)
Grattis morfar att du vann de på grönan =)

             
            
            
            
            
            
            
                                Jag med Rickard och Christoffer ifrån Expert
            
            
                        
Nån sjuk, men skön lirare på dansgolvet och mingla det kunde hon
hahahah

            
Marias Ola mötte vi där oxå

             
En annan lirare som mamma nu störr på 3. gånger..;) haha
Han(hon) gillade ialf mitt halsband.. Såå sex and the city ;)
Fan vad jobbigt det är att vara kändis och "fotas så mycket..;)"
Ciao

Kommentarer
Postat av: sickan

Omg linnda så kändisfest haha.

snygg du blev på bilderna;)

2009-08-20 @ 10:00:10
Postat av: Anonym

omg va kul:D

jag sa ju att du skulle ha kul :D:D

ni såg ut att ha jätte skoj :D:D

puss på rumpan stumpan

linnda fat man scoop

2009-08-20 @ 15:52:07
Postat av: Mamsen

Duktig fotograf! Grymt bra bilder! ;-) He he ...

Vem är "Sickan"? nyfiken

pUSS PUSS

2009-08-20 @ 17:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0