Culo

Är inne på våra" mammas" dator, lyssnar på jätte
gammla låtar..:) lite nostlagi lördag =) 
Nä nu ska jag käka min frukost och sen möta upp Brorsan
och Matte "Kusin" i stan och kolla lite affärer, sen blir det förhoppningsvis
lite bad i poolen i huddinge! Linnda är peppad för det, har inte badat på
ca 3-4..:S, är inte så försjust i vatten, men jag är väl bara en fegis!
Eller hur, vet ni vilka stora fiskar det finns i våra hav?!
STORAAA!
Tackar vet jag pool ;)
Ciao!

                    
3 år gammal bild!


Kommentarer
Postat av: Mami

Ha en super skön ledig lördag och bada för mig oxå!

Älskar dig världens bästa och vackraste dotter! :-)

Puss puss puss

2009-08-08 @ 10:49:20
URL: http://piahedman.blogg.se/
Postat av: Mami

Men den bilden togs väl i april då Mattias fyllde 20 år!?

2009-08-08 @ 14:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0