Festival i sympan

Ikväll var det kräftskiva i sumpan! Jag och brorsan gick ner för att
kolla läget! Och det var jäkligt mycket folk, men jag var sååå seg så
vi mötte upp farfarn (Han stod där och sålde honung) =)
Sen köpte vi 12 par strumpor för 100lappen, bra kap till vintern ;)
Jag tänkte köpa 2 rävsvansar och sy ihop till en lång päls till min
jacka, men robin tyckte att jag var dum i huvet hehe :P kanske inte så
smart som jag trodde :P
Sen mötte jag upp mamma efter att hon kom ifrån tåget och tog
en mini sväng igen, nu är jag hemma och döds trött!
Det är värmen på jobbet, 29 grader idag 31 grader igår...!!
Man blir ju dum i huvet där inne! aja ska färgsa håret nu och bara chilla!
Ciao



           


Hälsningar till Mattias! Haaa en skiit grym och kul semester =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0