Mitt oberoende

Heej god morgon! Ville bara lägga upp en bild på min middag igår ;)
Som ni vet så är cola en STOR del av mitt liv..;)
Alltså coca-cola =)
Och gillar väldigt mycket mitt fula cola glas ;)
Något jag inte skulle kunna leva utan är fan cola, en väldigt bra uppfinning
*Tummen upp*
Men från det ena till det andra, har en undring, eftersom jag lyckas bränna mig
i solarium *hehe* så många gånger så har jag ju börjat gå över till brun utan sol,
men sedan oxå solat, men har märkt att jag inte får lika lätt färg längre!?
Min kära vän Ariel sa då att brun utan sol förstör pigmentfläckarna och att
man har svårare att få färg!
Kan detta stämma??
Jag ska luska lite vidare på det...



Kommentarer
Postat av: Pia

Vaddå "oberoende"? Du är ju "beroende"!!!!:-)

2009-08-13 @ 15:14:02
URL: http://piahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0