Mysdag, sista sommardagen

Idag blev det låång sovmorgon och en lugn och
god frukost men marmelad mackor :) fan vad det är gott
och sött egentligen :) mmm
Sen blev det en utflykt till stan Jag och Senja!
Råkade av en slum köra förbi Cocoo butiken jag så länge
velat gå till, så självklart lurade jag in Senja me :)
Jätte trevlig tjej och skita duktig! Hon har haft en internetbutik
nu i 4 år och butiken på söder är ganska så nyöppnad!
Det blev 1 vitt och 1 rött nitarmband för mig och 4 olika för Senja!
www.cocoo.se


De  vita har jag länge velat ha =)




Blev revbenspjäll på Texas long horn, så gott och så mätt :P

Ska bara visa Dianas och Olivers nya olv och tegelvägg
i vardagsrummet, så snyggt det blev =)

svartparket, syns tyvärr inte så bra med mobilkameran..:(

Nu ska jag ner och hämta sista tvätten och kolla på
Sagan om ringen, 3.de och sista!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0