nr 678

hehe nu när jag varit inne på bloggen 4 gånger idag så har ju ju
sett den lilla mini reklamen för alla dessa guld och nr kondomer, och
började undra, vart har alla tagit vägen och varför fick inte jag någon?!
Vem som fick den första, sista och bästa nummret.
Jag hade sattsat på 100.00, sen skulle jag ramat in den haha ;)
Men nu när jag loggade in ploppade en ruta upp med folk som skrivit om
deras konomer! Min fråga står fortfarande kvar, VEM delade ut dom och vart?

100000 kondomer

Kondom nummer 93193


Datum och tid: 1 aug 15:37

Jag lyxrunkade i sakristian med denna innan mitt bröllop...

-lite rolig hahaha


 

Kondom nummer 21948

Plats: Smögen
Datum och tid: 25 jun 00:00

Jag snackade med en kille på internet ett tag. Sen bestämde vi att vi skulle träffas på riktigt. Vi bestämde träff på Smögenbryggan för att bara ta en öl eller två. När jag väl var där så dök aldrig killen upp. Och istället träffade jag överraskande nog mitt ex. Vi snackade ett tag och kvällen slutade i alla fall med att vi hade sex bakom en sjöbod. Tack kondom 21948 för hjälpen så vi hittade tillbaka till varandra igen :D


Plats: Tantogatan
Datum och tid: 13 jun 04:05

I sängen. Under sängen. I hallen. Mot köksbänken. På köksbänken. På balkongen. I duschen. Jag och 7275 var på lägenhetsvisning i natt.



 
kolla själva
www.kondom08.nu
nu ska jag bädda ner mig ett tag.


Kommentarer
Postat av: Hannes

Hahahaah åh gud vad mobbat! :D



SV; Åh, vilken komplimang! Då vart jag iaf snygg då ;)

2009-08-02 @ 21:59:15
URL: http://haannees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0