Nu är det lill'lördag =)

God morgon!
Nu kokar kaffet för fullt, och snart blir det spidat..;) eller?! :P
Jag och brorsan skulle hyra film igår, Obsarvera 1 film,
men kom hem med 5! Fick ett av mina få cpryck och köpte
4 filmer oxå haha ;)
2 till mig och 2 till robin, ska ta kort och visa sen!
Men jag hittade Supersugen och Good luck Chuck :)
Därimot hyrde robin en film, vilket jag inte kommer ihåg vad
fan den hette..=O hehe, fan det flög ut genom örat..?!
Aja en riktigt sjuuuk film ialf , men den var fett rolig hahaha! Tydligen
ska den vara förbjuden i USA och spelet som filmen är baserad på!
Får brorsan om vad den hette senare.




mammi med sin nya tunika

Kommentarer
Postat av: Mami

He he ...f...n vad snygga vi var! ;-)

Pussisar

2009-08-05 @ 10:19:57
URL: http://piahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0