sjuuuuuk

Fan vad sjuk man är och så ska jag tillbaka till jobbet imorgon..
lite bätte idag, men trodde att jag skulle dö igår!! hehe
Fan man blir helt nollställd, har ju snor ända upp till huvudtoppen, och
inget kul på tv heller, är så jäkla uttråkad... såg ialf på Michael Jacksons
konsert 92 i fredags natt, då var jag helt sänkt!
Nu sitter jag bara här hemma blek som fan och trycker i mig godis! Hatar att
vara sjuk!!! Mest av akkt hatar rethosta! Aja nu har jag fått tycka synd om mig själv,
ska sätta på någon film och dricka te och tycka lite mer synd om mig..
Vad ska jag göra med mitt liv??!
Blääää, ska nog lägga ner det här med!
åååhh jag vet inte.. aja hej!

   
Skorna är ifrån scorett! Helt underbart snygga men för låga vid trampdynan,
men det är så värt det :)

Kommentarer
Postat av: isabelle

Jäklar vilka snygga skor! Vart har du köpt dom? :)

2009-08-02 @ 17:01:35
URL: http://nak3n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0