trodde det var onsdag!

Heej bloggen!
Ännu en dag i sol..=) Underbart, fast att man är instängd i aa
cirkus 9 eller jag 8 timmar, smiter självklart ut 1 timma..:)
A girl needs 2 eat!

Igåre blev det Guitarr Hero! Och jag VANN en match över brorsan på
medium...=D Jag sov jävligt gott i natt..:)
För er som inte vet så är Robin bra på medium och jag hade jävligt tur ;)
Men kul är det som fan, man blir ju som besatt haha eller hur Josse?!
*En retur kväll snart :) * säger man så?!
Och imorse blev jag väckt av min älsklings kille som kom och slickade mig
i hela ansiktet, och efteråt i sitt skrev, så man får ju hoppas att han inte var där
först :P hehe!
Nu ska jag dricka klart min frappe och börja jobba i mitt kära labb :)

Ciao ♣


Jag i paradiset, snart kanske?! ;)




Simba ville oxå vara me :)




Min söta lilla gris..:)
*Enligt ille* haha

angående min älskling där uppe så var det simba! ;)

Kommentarer
Postat av: Pia

Heeeeeeeeeeeeej snuttan!

Pussis

2009-08-04 @ 10:37:13
URL: http://piahedman.blogg.se/
Postat av: josse

klart att dte är dags snarT! jag är sjukt laddad!... blödande fingrar är mitt mål!:)

2009-08-04 @ 17:03:21
URL: http://emundjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0