Dunder sjuk

Heej Bloggen!
Har inte glömt dig nää men jag har varit så dålig sen i fredags och
i måndags slog det ju till riktigt hårt! Ligger hemma fortfarande och hostar
och snorar som fan. Inte OKEJ!! Men har en känsla av rastlöshet snart och måste pallra
mig till jobbet imorgon.. Ooo Linnda har inte jobbat på tvådagar i sträck, inte bra
för min hälsa, eller det kanske det är?!
Nä nu har jag ialf bestämt att jag inte kan förlåta mig själv om jag inte
tar en liten minisemester eller lite längre till våren och har då förhoppningsvis
flyttat in i lägenheten som verkar ta längre tid än väntat.
Och jag får mina gråhår så tidigt för att...?
Vill ialf tacka brorsan för att du är bäst att du ställer upp och fixar lght, duktig :)

När jag är lite piggare så ska vi åka och handla spis/ugn och sen få in soffjäveln i huset!
Jag måste nog åka till och kicka till grabbarna snart så det blir fart på allt, vill ju kunna fira
Jul och Nyår där ju :)




Saint Deamond, förbandet som var mycket bättre än Bandet som var själva
huvudnummret!


Syskonen ;) Mami och Morbror!





Låten är riktigt grym :)
Bandet var lite impade att jag och mamma kunde texten tror jag ;)
Men klart vi var ju med Per och han känner ju dom så man måste ju
vara förberädd (Känns helt felstavat men skitsamma) hehe
Det var hur lördagen var, men nu¨ska jag vila lite!

ciao

Kommentarer
Postat av: Joe the hoe

åh mini semester, jag följer gära med:)

2009-12-03 @ 09:44:19
URL: http://joesofine.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0