Fredag härliga fredag!

Idag är det Fredag, Redan?! Vad hände??
Jo juste jag var sängliggande halva veckan
*tycker synd om sig själv* nää varför? ;P
Jag är fortfarande sjuk och hade så ont i halsen imorse nu istället,
alltid ska det vara något!
Måste bara säga att när man är sjuk så missar man så mycket av allt, hela
omvärlden, hehe! Jag fick ju springa till jobbet igår pågrund av att jag försovmig
och jag försov mig pågrund av att Radiokanalerna strejkade just mellan 7 och 8 då den
ringer,snoozar och jag går upp efter många moment!
Fick höra det sen på radion när jag kom till jobbet :/ Kunde dom inte sagt något till mig??!

Till Helgens nöjen!
Imorgon är Kate Rayan på RiddarJakob i Jakan!
Alex spelar såklart hela kvällen (Alex sayz)

              


Bild tagen av Pia Hedman (omstajlad Av Alex)


Själv blir det ännu en lugn helg..:( måste bli helt frisk!
ciao

Kommentarer
Postat av: Joe the hoe

vaddå ska du inte hänga med oss på riddarn? Hade varit najs!

2009-12-04 @ 09:57:33
URL: http://joesofine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0