Fan vad dyrt..

Faa aan vad dyrt stockholm har blivit, ialf stan.. för mig..handlar för mkt!
hehe shoppade lite grejer, kapede faktist ett köp..:)
faan aså jag har shopping problem (A) nja har ju ialf inte shoppat över min
"budget" plus hittar många gånger bra kap ;)
hittade ett jätte coolt leopard linne, men 199:-, nää klarar mig då finnas andra :P
Hittade ialf Michael Jacksons Best of skiva idag, nästan alla låtar jag älskar med han,
fattas bara typ 3, och kan tyvärr inte lyssna på earth song, Har aldrig kunnat,
hel konstigt menmen. Ingen annan låt av han kan man tröttna på =)
Jag som skulle åkt på hans konsert, fan vad vi letade billjetter, eller ja okii
Daniel letade.. jag stod bredvid;P
Tillbaka till idag!
Hittade ett skit snyggt svart armband, måste bara hitta kompisar till han :)
så man kan blande några armband på armen =)
Och då kom jag på att jag hade 100:- rabbat på glitter då lurade hon på mig ett par
matchande örhängen, men det kan nog bli skit fränit :)
nu ska jag umgås med brorsan!♥


Allt som allt blev 70 hela svenska kronor :)





skiita snygga kjolen :) kosta bara 149:- Önskar mig den mamma
och mormor =) bra då vet ni hihi hoppas att den inte tar slut, vill ha S!
Pussis!


ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0