God morgon!

Hej bloggen! Jag har inte skrivit på ett tag ser jag.. hehe, men vafan har ju
 semesteeeer! Har åkt på ett nässår som inte är skönt och kan knappt vara i solen :(
Och så börjar man redan flagna, men det ska bli ändring på det nu, ska skrubba bort
det mesta så man får en ny och fin solbränna ;)
Shoppade på nätet förra veckan och fick hem mitt paket igår :)
Beautyplanet.se, tror jag att det var ?! hmm ska kolla upp det sen annars
Bra var det ialf och glad blev jag :)



                                               


            
Nu sitter jag på balkongen och äter min goda frukost :) ska göra lite kaffe nu innan det
blir för varmt på balkonge!
Hade pappasen på besök en kort stund nyss, somsagt man ser ju inte han så ofta längre.
Nu ska jag njuta av frukosten och sen hoppa in i duschen och göra mig redo för solen med 
Sabina! =)

Puss och kram



Kommentarer
Postat av: Mamsen

Så kulit för dig då, att få besök menar jag! Puss puss

2009-07-02 @ 12:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0