Grattis i förskott

Heej Bella och hennes kompis amanda kom upp på besök
i fredags :) så jag åkte in och mötte upp dom på kvällen
efter en 7-timmars lång bussresa ifrån halmstad.
Sen blev det lite fix på lördagen och en lyckad kväll!
Tack för en jätte trevlig och härlig kväll ♥
♥Ni är underbara♥
Imorgon fyller jag år och då ska jag träffa pappsen som oxå fyller år! =)

     
                     
     
     
     
     
     
     
     
     
                                  
     

     
     
     
     
     
                                     Sen blev det singstar
     
     
     
     

Kommentarer
Postat av: Halmstad såklart!

Grattis på födelsedagen Linnda !

Hoppas att du får en kanonbra födelsedag (:



2009-07-27 @ 00:00:10
Postat av: Mami

Hipp hipp HURRA för min Linnda idag!

Grattis på din stora dag!

Puss min 22-åring!

Fy vad gammal du blivit! He he he ....

Jag älskar dig!

2009-07-27 @ 01:01:20
URL: http://piahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0