I'm a guitarr hero, eat that

Heej och håå bloggen! Idag var jag hemma med mammi och mormor och busiga
simba..! Jätte mysigt :) käkade en konstig ost och skinkpaj i gröna stugan vid lötsjön
som blivit endel av min semester haha :P
Men framåt kvällen åkte jag till gammla kära Jakan! Först smet jag
in på gina och hittade en cool klänning, I'm a beewoman now ,Wooho, möte upp
Jusse (Josefine) och Elina och vi besökte josefines väns' lägenhet,
vi skulle ^vattna ^ blommorna;P med lite vin och ost o kex ;)
Ja vi snokade lite grann..(A)
Sen blev det massa guitarr hero och fan vad kul det är, det är bara andra gången
men det ska jag köra meeer av..:)



Sötnosen Elina var helt tagen av Dr Phil och efter lite vin rockade Jussan =)

jag och jossan spelar för fullt, körde tillomed på expert ;)
Helt sjukt svårt hahaha


jossan provade spikmattan, kan den vara bra?!



God natt Sverige!
Puss

Kommentarer
Postat av: mormor

Den svartvita klänningen är ju hur snygg som helst!!!! å självklart tjejen som har den på sig. Kramiz från MORMOR

2009-07-15 @ 22:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0