Nytt försök!

Heej nu ska jag försöka lägga upp bilderna ifrån grönan igen.
Tryck på dom så blir de större!

                                                
                                                

                          
Födelsedagsbarnen :) the old ones..;)

  
                             
  
                         

                                                            

                                       

                          

                           
                                      
nu ska jag sova har så ont i halsen :( ! ciao
Puss..

Kommentarer
Postat av: bella

ååh saknar dig redan hjärtat! Ni måste komma ner till halmstad innan sommaren är slut så ska du och jag gå ut på krogen för nu är det bara 18 dagar kvar tills jag fyller 18 ;P WIIIE :D <3 puss puss älskar dig, häsla robbin!!!

2009-07-30 @ 00:19:38
URL: http://bellaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0