På grönan

Heej heej! Blev lite dåligt bloggande "Som vanligt".. hehe
men har ju haft fullt hus och fullt upp och så blev man dunderförskyld
på det oxå...:(
Imorse åkte Bellish och Amanda hem..:( tråkigt, tiden gick för fort och
jag var för stressad... :(( blää måste kanske ta något lugnande?! hmm...
Nu ska jag ialf lägga mig ner och bli frisk, orkar inte ens vara ute i solen!
Jag får väl vara blek som f'**nn!
Blev ialf en trevlig dag på grönan, åkte inte så mycket men var ialf i spökhuset!
Sååå besviken!! Varför är det så tråkigt där?!, riktigt fult av dom att ta betalt!

Lägger in bilder senare, funkar inte nu... :S

Kommentarer
Postat av: bella

ååh saknar dig redan hjärtat! Ni måste komma ner till halmstad innan sommaren är slut så ska du och jag gå ut på krogen för nu är det bara 18 dagar kvar tills jag fyller 18 ;P WIIIE :D <3 puss puss älskar dig, häsla robbin!!!

2009-07-30 @ 00:18:30
URL: http://bellaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0