Söndag hela dagen

Hej hej! J'ätte skönt att ta det lungt idag! Besökte pappas lägenhet idag,
och letade tapeter och fondväggar! Det kan bli riktigt fint när det är färdigt!
Nu är ialf allt helt rivet, inget kök och ingen toalett.. spännande :)
Hemma nu igen med simba och tittar på tv.



Hittade Grilloumi igår, alltså INTE halloumi, hehe?!

Frukosten imorse, massa kaffe, gott var det faktist :) och Stoffe var såå
trött..  vännen då :)

Min sötnos


Farfar och robin ♥


köket!

Skit snygga, vill ha den första i köket och den andra i sovrummet, najs!

Hallen! inga skåp kvar :)



Jag, enkel svart kjol med vitt linne och mina nya nitklackar!
AJJJ vad ont dom gjorde.. :(

Tjejorna

En svensk kille som trummade, alla tyckte att han var asbra, håller me!

Stockholm i mitt hjärta...
dåligt bild bara!

Kommentarer
Postat av: Stoffe

Haha, jo jag ser det!

Men du! Det är inte varje morgon du vaknar och får pussar ;O)

2009-07-13 @ 22:56:42
URL: http://kristofferlundqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0