Tja!

God morgon! vaknade sent idag, sov morgon :)
Hade en stor fet hummla i mitt rum igår morse, sen när jag kommit hem
så var den inte kvar och det var helt tyst! Så jag kunde sova jätte gott, tills imorse kl9
när det började låta biizz och jag fick panik, slagade på soffan och sov jävligt bra kan jag säga :)
Bra köp mami ;) sen släpte mamma ut den i det fria, jag som var påväg att damsuga upp den (A)
Hatar småkryp.. bläää! Ikväll blir det en liten förhandsvisning på min födelsedag ;)
måste ju fira några veckor ju ;)
Vi ska gå ut och äta på indisk restaurang ikväll och sen blir det väl utgång i stan?!
Det var någon ny orientalisk club som öppnat, vi får väl se vart kvällen tar oss!
Möter upp Natalie och Carro vid 7, sen ska vi träffa Natalies studiekompisar!

Snart  kommer ju min älskling upp oxå, bara 2 veckor kvar gumman =)♥


Köpte en ny och mysig nattdress igår, jätte söt ;) H&M 129;-

Myste hemma med Ariel igår och vi tittade på American Gangster
Me likie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0