Vin och lack

God morgon! Sitter här i min soffa och har snart lyssnat igenom hela MJ
skivan redan på morgonen :) Nu fattas bara DVD.n..:)
Men såklart med de bästa och de lååånga videosarna!
Igår blev det vitt vin och mycket sprite i, kan inte dricka vitt annars,
jag är lite mer en tant för det och håller mig till rött hehe :P
Alltid lika mysigt och sitta på Sabinas och nickes ballkong
när det fortfarande är lite värme i luften!
Nu ska vi till Bålsta och grilla med mormor och morfar! Kanske hinner förbi nån
butik och får med mig hårfärg hem :D börjar bli gult igen..!
         




♣You know I'm bad!

Kommentarer
Postat av: Linda H - Hair & Make-up artist

Hej hej! jag är utbildad genom make up institute i stockholm. Mörka ringar tar jag bort med Cover all mix från MUS =) den är sjukligt bra!

2009-07-18 @ 16:22:47
URL: http://micromiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0