Äntligen semester =)

Hej alla :) hoppas att allt är bra med er kompisar!?
Igår firade vi Emil och där var det poolparty och grillning!
Nu har jag grillat med brorsan och Simba :) gött gött

Lite bilder ;)




Födelsedagsbarnet med presenten av oss på jobbet, en STOR ÖL Flaska ;)


Grillmästare linnda med min nya kjol och blek som faaan, idag är jag brun =)
Och min shnygging Ariel

'
Ariel och Bella


Det var miami vice teame, och jag tyckte att de alla lyckades :)


Grillmästaren Jocke, tack för maten big boss ;)

           



Sen blev det blötare.....

Alla killar blev utmanade att det som kastar ner mig skulle bli rik.. hmm.. aa
aa få cash, min chef bangade NOT!! haha









Sen var det födelsedagsbarnets tur ;)


Kommentarer
Postat av: stoffe

oj! det ser ut som om festen blev lyckad trots allt! Hur länge stannade ni där då?!

2009-07-09 @ 12:56:07
URL: http://kristofferlundqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0