Dag på stan!

Heej idag jobba jag på som vanligt! Bara 1 vecka till SEMESTERN :)
Hallelulja moment :) Träffade upp Natalie på stan efter jobbet, så vi lekte turister
i stan och tog massa kort vid den kända fontänen.. ;)
Nu sitter jag på balkongen med mami och Kristoffer, vi har grillat och ätit rabarberpaj :)
ciao!





                   


Jäkla konstig sak som hände ikväll var att mamma inte kunde gå in på explorer
men så hittade jag en safari loggo på hennes skrivbord och bara sådär hade vi
Mac Safari i datorn istället!
Är detta möjligt?! Jag fattar ingenting hahaha

god natt !

Kommentarer
Postat av: stoffe

haha Linda. Snygg bild! NOT! Jag och Pia ser ju ut som vrak asg



Tack för en mysig kväll

Kram

2009-06-23 @ 02:02:08
URL: http://kristoffertlundqvist.blogspot.com
Postat av: Mamsen

Tack snuttan för att du bytte bild! Puss

2009-06-23 @ 14:32:50
Postat av: Mamsen

Kan bero på att du suttit vid min dator med din Iphone!?

2009-06-24 @ 12:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0