Ben i Sushi ?!

Oj oj vad lång tid det tog inte på gina tricot idag, alla skulle handla något hehe.
Själv hittade jag två linnen, ett grönt och ett svart, vanliga enkla bas.
 Och en söt lite kjol som man kan ha till långa linnen eller tunika :)

Sen blev jag hungrig och köpte sushi såklart, men inte på mitt älsklingställe ( PK-husets sushi) BÄSTA!
När jag kommit igenom nästan hela min måltid fick jag ett ben i munnen, gjorde faktist lite ont,
så Daniel peppede mig att gå och klaga! Bra var det, fick inte pengarna tillbaka men en gratis måltid på måndag =)

*Tummen upp*

Men ska fanemig inte äta sushi där någon mer

*Tumme ner*

Hittade en marsipan kyckling på vägen oxå ;) mmm nam nam :P

Puss O kram ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0