God morgon!

Fick ett litet argt sms av Ariel imorse ( skickat inatt *) ;) Att hon var väldigt besviken på mig att jag inte skrivit något under helgen..:$
Men hade en sån jäkla lugn och skön helg :) ansikts mask och hela köret =)
Men nu ska jag skärpa mig!!
Blir ju lite händelser i veckan och nästa helg så det blir kul =) !
*Tummen upp* ♣

                                          
                                    
                                    


Och till lunch idag blir det GRATIS :P hahaha fick ju en gratis måltid för att jag klagade på mitt ben i min sushi i fredags :/
Tur för dom haha :P hoho! Men ska defenitivt inte ta sushin, bojkotta den vettja, tror att det blir något med kyckling :P, bara inte den har glasbitar i sig hahaha ?!

Så nu har du något att läsa till frukosten Min Lilla Ariel ;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Ariel

haha weeeeey nu är min dag äntligen räddad ;)

2009-03-30 @ 11:33:39
Postat av: Pia

Ha ha ha ...snygga bilder, framförallt den sista! ;-)

Puss på dig snuttan!

2009-03-30 @ 11:42:09
URL: http://piahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0