Lunch i storstan!

Liza var nyss inne och lämnade av mig efter en trevlig luch:)
Vi satt och började planera våran nya lägenhet som vi ska hyra tillsammans i sommar =D och 1 ½ år framöver :)
Det ska bli JÄTTE kuuuuuuuuul :)
På Lidingö =)
Djurgårdens hemmaö :P

Här är en bild på oss för 3 år sen, när vi tog studenten ! :) Härliga tiden ;)
Ska ju på studentskivor snart fakstist, bla. Ariels den sista och nono´s syrra carros skiva i maj =)
       EN ÄLSKLING TILL MIG
                                                                                                                                             Så SNYGGA ;)

Kommentarer
Postat av: mamsen

SNYFT

Jiippiii

Kommer att sakna min lilla snutta

2009-03-23 @ 15:50:48
URL: http://piahedman.blogg.se/
Postat av: Liza

Men gud va tjock jag var i ansiktet! haha

2009-03-24 @ 11:01:02
URL: http://entvatankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0