Wåffel Dagen :)

Idag är det ju wåffeldagen, så jag och grabbarna på jobbet tog detta på fullaste allvar ;)
Gick och köpte ett wåffelgärn, smet, sylt, grädde och gordgubbar ... mm mumsigt :P
 Gott blev det! Men tror att vi gjorde för mycket haha, proppen gick visst.. oOpsi..:P



    
Wåffelsmet

     
Emil gör Grädden                   Jag gör wåfflorna


       

Daniels Design

             

Jag trycker i mig wåffla  och madde ifrån posten fick en på hennes födelsedag :)
Grattiiis !! Kram


       
Alen Och Daniel dog för mina wåfflor ;P haha

Kommentarer
Postat av: mamsen

Oj oj oj så kladdigt, men gott!!!! Mums...vi kanske dyker förbi från Gallan och vill smaka på våfflor! Hi hi hi...

Puss puss

2009-03-25 @ 13:01:45
URL: http://piahedman.blogg.se/
Postat av: julia

Våfflorna ser grymma ut! Har faktiskt några på gång här med (tur att vi släpat med ett våffeljärn till Italien :) visste väl att det skulle behövas!) Skoj med lägenheten, planeringen kan ju vara hur kul som helst! Och som av en händelse tänker jag komma hem 1/6 så om ni behöver flytthjälp är jag jättestark (hrm?) och bra på att bära. Eller i alla fall blanda drinkar som ni kan sörpla på mellan varven :) Hoppas allt är toppen! Kram!

2009-03-25 @ 14:25:57
URL: http://thisisjulia.blogg.se/
Postat av: Senja

Jag vill att du fixar våfflor till mig idag=)!!!!

2009-03-25 @ 15:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0