Fredag hela veckan!

Hejheej!  Imorse när jag vaknade var jag sten säker på att det var fredag..:P?!
Jätte konstigt, men det första jag tänkte var, guuu va skönt får sova ut imorgon..;)
Men nä DET ör bara måndag..:( och en hel vecka kvar..:(

Grattis Norge till vinnarlåten Alexander Rybak!
Riktigt bra låt, mysig hihi :) Det var väl ingen rysare, han vann
ju överlägset, och lagom till norges nationaldag :)

Igår kom simba och brorsan över tills idag, riktigt mysigt :)
Mina 2 favvo killar ♥

Ikväll gäller det Djurgårn!!
Dif - gnaget! Nu jävlar måste vi vinna, hade velat gått men, no cash:( Har inte gått
på någon match än, Ariel va sägs nästa derby?! ;)

Puss puss!


Första badet i sjön ;)





Busa imorse :)

Kommentarer
Postat av: Ariel

Jaaa nästa match :D:D

2009-05-18 @ 11:58:13
URL: http://ariiel.blogg.se/
Postat av: Josse

jag vill också på match:P

2009-05-19 @ 11:44:46
URL: http://emundjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0