Häälluu!

Heej alla glada! Hur mår ni? Idag mår jag bra idag :)
Jag vet att jag har varit skiiit dålig på att skriva, men fan vad jag har haft mycket på jobbet :)
Och det är nästan bara mycket kul :)) Men stress!!
Svar Jaaa aa! :P

Men den här veckan har bara sprungit iväg, fan det är ju torsdag redan!!? Vad hände?
Helg imorgon! Sköönt det ska bli, vi ska ju fira mamma på lördag och senare
bär det av till stan och träffa gammla gänget ifrån Textil, endel har jag inte träffat på länge!

Idag kom johan tillbaka ifrån Egypten, åååh fan vad jag vill åka till SOLEN oxå :)
Men det blir väl förhoppningsvis en resa, hänger ju bara på endel..! :/
Men solen börjar ialf titta fram lite i detta land nu igen, bra tycker linnda :)
Jaa imorgon kommer väl lilla Nono förbi mitt jobb :) Sen har hennes syrra skiva på
tisdag! Då ska vi rocka Babi :P

Nä på me solbrillorna och ut i solen, eller ja man kan ju önska..:P
Puss och Kram♥

                        

NU

                        


Vilken är bäst?!

Kommentarer
Postat av: Ariel

LIIINDDUUS! hej hej hej hej hemskt mycket HEEEJ!

2009-05-07 @ 12:44:53
URL: http://ariiel.blogg.se/
Postat av: babii

haaha jaaaa babi jag kommer imorn =D å på tisdag muhahahaha=D

ringer imorn

jalla bintettbabii

2009-05-07 @ 13:53:46
Postat av: bella

hej gumman! har lagt upp en bild jag gjort till dig på min blogg nu, du får kolla och se om du gillar dne så kan jag lägga in den på din sen :) <333 love u

2009-05-07 @ 17:53:35
URL: http://bellaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0