Kamera GAALEN!

hahaha fan va mycket kort man kan ta på samma saker ;)
Och vad roligt det kan bli :)

Jossan kom in till jobbet igår och printade ut en bikini bild på henne;)

Diva bild enligt henne :P riktigt cool, lite sådär impuls bild!
Sen gick vi och fika, lite té och rabarber och hallon paj mr vaniljkräm mmm..
Påväg till tåget lekte vi turister och fotade vid en bro ;)
varje gång folk gick förbi och stirra underligt så pratade vi engelska!

Idag efter jobbet så mötte jag upp mammi i sumpan för då hade tydligen endel
affärer uppe till 10, så då blev det en jätte söt klänning ( Lägger upp imorn)
Fint till semestern och när man är brun :) LÄÄÄÄNGTAR SENJISH :)

Nu ska jag palla mig ner till solarieörna, ska bara kolla klart på tila tequila
(som jag typ sett 100 gr) :P hehe riktigt tråkigt.

puss och kram



 

 

 



                                   

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0