Tha Night!

Senare åkte jag in till Fridays där en del av gänget ifrån
textil satt och vi skulle käka och dricka lite goda dinkar och bara prata
om gammla minnen! Det var jätte trevligt och jäkligt kul att se alla igen :)
Vi satt där till sent och sen blev det hemåt, hade nog inte orkat gått
ut igår, skönt att bara sitta på ett ställe och umgås :)

Och nu börjar det att regna igen, Mysigt som fan!
jag älskar regn en varm sommardag nån gång ibland sådär :)
Sitter och tittar på die hard nu, men här är lite bilder ifrån
kvällen igår!


Nu bär det av in till stan!




Festfixarna! Jag och sara styrde upp allt tillslut =)

   

   


sötnosen Marie och jag

   


Hela gänget samlat!




Andreas gillade sin glassdrink








Jag och Marre


Alen tittade oxå förbi :) en stund






andreas började små dansa lite, och senare blev det garbo ;)





Kommentarer
Postat av: Josse

synd att jag inte var med:(

2009-05-10 @ 20:50:10
URL: http://emundjoe.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-05-11 @ 13:22:41
Postat av: Ariel

uhalalla vääärsta snyggingen ;)

2009-05-11 @ 13:23:03
URL: http://ariiel.blogg.se/
Postat av: i

Fan vad den där alen såg gay ut..

2009-05-23 @ 13:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0