Tjaaa"

Hejhej! Jag kom och tänka på en grej när jag körde bil häromdagen!..
(Vilket by the way så jäkla niice! Faan linnda nu måste du fan ta körkortet (A) :)
Men det kommer ;) Och mamma tyst..:) )
Men tänk dom som levde på 30-talet, ja nångång då när bilen uppfanns,
dom trodde ju att vi skulle köra flygande bilar redan på pricken 2000!
Hel skumt ju, haha, då märker man att tankarna går fortare än samhället och
utvecklingen. Men då undrar jag, när kom man på bilen, eller hjulet
innan det började rulla på allvar? Vem kom på det först egentligen??!

Hörs sen! Puss och kram! Ciao





Nu börjar jag få ont i halsen..:( Krya på dig mammi!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Mamsen är......zzzziiiiippp....tyst...hehehe.....Nä inte ska du oxå få ont i halsen, sackars snuttis!

2009-05-05 @ 11:42:24
Postat av: ariel

ja precis linnda, när ska du ta körkort och köra mig överallt? :)

2009-05-05 @ 11:58:19
URL: http://ariiel.blogg.se/
Postat av: julia

Bilen uppfanns väl i början av 1800talet, tror jag? Och hjulet har använts länge. Men visst vore det coolt med flygande bilar.. Jag skulle inte tacka nej till en sån! :) Hoppas du har en bra vecka, ses på lördag?!

2009-05-05 @ 19:57:31
URL: http://thisisjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0