god morgon mina vänner!

Tékoppen i  högra handen och mobilen med Senjis i vänstra :)
Och Idol på tv!
En riktig seg söndag men skön!
Den här helgen har jag bara varit i sumpan hela helgen faktist och hann tillomed
städa i mitt rum. hehe.
Vad har ni gjort i helgen?
Ingen rolig helg kanske men skön..
Nästa helg blir det fullspäckad och massa jobb, studion och morbror men det blir grymt kul!
Hatar verkligen att bara sitta inne och stilla för länge så den 1 December sätts mitt
gymkort på SATS igång, då jävlar ;)


Och nyduschad

 
Någon som vet om man kan köpa detta i sverige än??
Åååh Saknar Luxemburg mami! =)
Inte för att jag vet om teét finns där men fick en backflah bara ;)
Nä man kanske ska titta på Arn idag?!
Vad ska ni hitta på?

Ciao
         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0