Hårt nu

Nu är det hårt, precis sådär innan löning.. hittade några cola flaskor i städskåpet
så gick och pantade och skramlade ihop lite cash, så nu blir det matlagning
Köttfärsås med pasta.. mmm mums :P Sen har jag satt in Arn DvD.n och unnade mig
lite vit choklad med kokos, UrgoD =D
Hatar att inte ha pengar, men det är ju bara 2 dagar kvar snart.. Men på
onsdag lär väl pengarna ryka direkt :S Ska invenstera i en Skit bra plattång vs locktång
som är gudomligt bra för håret, har lovat och köpa den av Danny!
(Mamms personliga stylist ;) )
Ni får se i veckan =)
Nä nu blir det kukaloong och film mys!


Kommentarer
Postat av: stoffisen

Hej Love!

Åh jag vet. Det är hemskt att inga ha :/



Vilken myskväll du verkar ha. Hur kommer det sig att du inte bjöd över mig?!



jag är iof döende haha



KRAMI

2009-11-22 @ 20:26:57
URL: http://kristofferlundqvist.blogspot.com
Postat av: Leila

Mmm vit choklad med kokos låter riktigt smaskigt =)

Hoppas att du haft en riktigt bra helg

/Leila

2009-11-22 @ 20:36:58
URL: http://egoizma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0