Idol igår

Halloj!
Har ingen insperation att skriva nu, längre. som ni kanske märkt,,;(
Hoppas att det blir ändring på det snart! Har bara så mycket annat i tankarna, och vill
få ihop flytten snart, vill bara bli vuxen! :)
Igår var jag ialf på Idol med Tina och hennes kompisars dotter! Det var jätte kul och vi
hade jätte trevligt!
Idag har jag bara myst med älsklingen! Men mamma körde nyss hem brorsan och Simba!
Blir ett Johan falk maraton sen då brorsan?! ;)



Vi gjorde en skylt också

fint va =) Go Erik


stötte lite på rami, Funka ej! Haahaha ?!

Rebecka med sin lila kärlek Erik!

Hon fick sedan en bild med han på riktigt, eller ja, riktiga han! =)

Och en med snyggingen Andreas! Tina vågade inte fota mig med han så jag fick
ingen idolbild :(

Och en bild till Mami ;)


lilla Jide

ciao!



Kommentarer
Postat av: Mami

Ååååhhh Martin!!!!

Puss snuttan....hälsningar från Halmstad!

Puss puss

2009-11-22 @ 23:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0