November. 6:th

God morgon mina vänner! Imorse var det spänning på jobbet,
Kl 9.30 så skulle vi få veta om Johan (på jobbet) och hans band Mindshift
kom med i bandit unsign! 
Det var riktigt spännande in i sista minuten..
Men tyvärr så kom dom inte me bland de 10 bästa i Sthlm, fan det var sjukt
många som hade anmält sig och skickat en Demo, kan tänka mig
att det är riktigt svårt för både banden och juryn!
Jag tror därimot att dom var nära målinjen och jag gillar deras låt som fan! =)
Lyssna på den och säg vad ni tycker!

                                                               Mindshift med låten Things we say!

                 
(Johan i mitten)



http://www.myspace.com/mindshiftmusic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0