Tisdag redan!

Fan vad fort det gick... har haft så mycket att göra och tänkt skriva så mycket, men hinner inte det nu heller!
I söndags var en spännande dag för alla, i fotbollsvärlden, tror jag faktist!!
Djurgården vann ju men aa så har vi de andra * sm-guld*
ja man får väl n'ästan bara å gratulera, men det tar emot!!! Och Bajen jaa HaHa vad ska jag säga,
hoppas bara att vi slår assyriska imorgon!!

En liten inblick igen på hur mycket jag och jossan jobbar..;) haha
Joo vi jobbar faktist oxå!


MEN VEM HAR SAGT ATT MAN INTE FÅR HA KUL PÅ JOBBET?! =)
CIAO


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Men snuttan...leker ni bara på IKEA? Ha ha.....

Har du läst min roman?

Pusspuss

2009-11-03 @ 23:10:22
URL: http://piahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0